2016. augusztus 10., szerda

Rejtvény

csak úgy, játszásiból...

Mi ez, hol és mikor?


4 megjegyzés:

  1. Látszik, hogy egy álló fogas kabát nélkül egy üvegezett ajtó túloldalán, onnan jön a fény, de hogy napkelte-nyugtát, vagy neonfényt szűr meg a vékony függöny, és mindez hol van? Kriszta, kérdezz könnyebbet. Vagy mondd el, ha akarod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tökéletes a válasz, Klári! Egy kicsi pontosítás, nem üvegezett ajtó, hanem osztott ablak, és az egész az irodám kora reggel.
      Ígérem, ezzel ünnepélyesen befejezem a napos képeket, nem is vettem észre, hogy ez is az :)

      Törlés
    2. Köszönöm a pontosítást Kriszta, és ne hidd, hogy a fény-árnyék játékai megunhatóak.

      Törlés
  2. Igen. én is arra csodálkoztam rá rögtön ennél a pillanatnál is, és muszáj volt lefényképezni :)

    VálaszTörlés

Téli taliga

  Meghökkentő kép, így, nyár derekán, de nekem kedves. Szeretem a hangulatát, a meglátott pillanatot, elképzelem a csöndes, téli utcát e...